Notícies

16-04-2021

RESOLUCIÓ EDU/1010/2021, de 9 d'abril (CEEPSIR)

DEPARTAMENT D'EDUCACIÓRESOLUCIÓ EDU/1010/2021, de 9 d'abril, per la qual es dicten instruccions referents a l'organ...

21-03-2021

Efectes d’una intervenció en base fonètica sobre les habilitats lectores dels alumnes amb discapacitat intel·lectual

En la societat actual, la capacitat de llegir és necessària per accedir al contingut del currículum ordinari, a la tecnologia...

15-03-2021

El suport conductual positiu a nivell d’escola en els centres d’educació especial

El suport conductual positiu a nivell d’escola (SCPE) s’ha aplicat a 20.000 escoles als Estats Units i a l’estranger durant les &...

07-03-2021

Les operacions motivadores i el seu impacte en la funció de la conducta

Les persones amb trastorn de l’espectre autista (TEA), amb trastorns de la conducta emocional, amb discapacitat intel·lectual i del de...

02-03-2021

Ensenyar la construcció de frases a alumnes amb necessitats de suport extens

El camp de l’educació especial ha estat testimoni d’un canvi immens en les expectatives de participació dels alumnes amb...

22-02-2021

La construcció del sentit del nombre en nens amb autisme

El sentit del nombre és un terme ampli que s’utilitza per referir-se a aquelles habilitats que impliquen el coneixement explíci...

15-02-2021

L'ensenyament del nom i dels sons de les lletres

Hi ha proves evidents de que la lectura es pot representar fàcilment com una funció de la comprensió lingüística i...

07-02-2021

L’automodelatge amb vídeo i el suport conductual positiu

L’ús i el suport del vídeo és una de les intervencions basades en l’evidència que més s’ha uti...

31-01-2021

Els drets dels infants a llegir

La “International Literacy Association” (ILA) és una organització professional que posa en relació la investigaci&...

24-01-2021

Ensenyar estratègies de comprensió

En el número 2 del novembre de 2020 de la revista “Intervention in School and Clinic” hi ha un article...

15-01-2021

La ciència de la lectura.

En el número de setembre/octubre del 2020 de la revista “The Reading Teacher” que edita la “International Reading Associat...

07-01-2021

Nou manual de definició de la discapacitat intel·lectual: 12a edició de l'AAIDD

A finals de gener del 2021 es publicarà el nou manual de definició de l’AAIDD...   &...

23-12-2020

Estat de la ciència sobre la COVID-19 i les persones amb DID (M.A. Nygren i A. Lulinski)

L’objectiu d’aquest escrit és proporcionar una visió general del que la recerca fins el moment actual revela sobre les pe...

22-12-2020

Nadal 2020

Bones Festes !

03-11-2020

Formació 2020-21

Donada la situació excepcional que estem vivint en aquest curs 2020-21, des del GIEE hem organitzat un conjunt de ses...

Categories